tisdag 6 september 2005

Lite skoj på jobbet behövs ibland...

Snart dags att gå hem! Skönt! Även om jag har haft det lugnt och skönt idag, så är det ändå bäst hemma!

Jag har varit så trött idag! Inte orkat skälla på någon! Inte ens på mattes kollega som är så rädd för mig. Men matte tvingade oss att hälsa på varandra, så vi gjorde det. Mycket motvilligt vill jag tillägga...

Jag och grabbarna skojade lite med min matte innan. Liam gick upp på sin mattes skrivbord. Min matte såg det och skulle ta ner honom. Då sticker Oscar bort till mig för att hälsa. Matte ser det och hämtar honom, när hon vänder ryggen till kommer jag lunkande. Hon säger till mig att gå tillbaks och snäll som jag är, lyder jag... Då sticker Liam sin väg, förmodligen för att leta efter sin matte. Matte verkade smått stressad när hon rände efter oss alla tre. Fniss... Men det var himla kul att skoja lite med henne sådär...

Inga kommentarer: