tisdag 24 april 2007

Fyller år!

Idag fyller jag ett år!
Husse och matte tog med mig till djursjukhuset, där har vi varit hela förmiddagen. Jag har fått sprutor och haft munkorg och sovit och blivit rensad i öronen och vaknat och vägt mig. Så trodde inte jag att det skulle vara att fylla år. Jag kommer inte ihåg att syrran var på sjukhuset när hon fyllde år...

Men jag fick en jättefin present. En mjukistuggring. Jag släpper den inte i första taget...

Fast nu blev jag så trött igen... Zzzzzz...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis lillasyster!! Om jag var där skulle jag pussa dig och sjunga vaggsånger...
Du får ta igen firandet ikväll! Håll dom vakna länge! ;-)
Nosspuss från storebror Tyler

Anonym sa...

Grattis lilla vovven! pussar från Mostermatte + M&M

Anonym sa...

Grattis Daisy!!!
önskar Oscar och Liam