tisdag 18 juli 2006

Kul överraskning!

Efter att ha suttit i bilen med husse större delen av dan, överraskade han mig och Daisy med en utflykt. Vi åkte till fältet! Rätt som jag gick där och snosade hörde jag en bekant röst kalla på mig. Det var matte! Så glad jag blev! Jag rusade mot henne, sprang nästan ner henne i förtjusningen! Och bakom matte kommer fler bekantingar. Oscar och Liam och deras matte. Jag var så glad att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen!

Vi gick ner till havet. Jag var inte så badsugen. Stod mest och svalkade tassarna i vattenbrynet. Matte försökte locka ut mig, men jag orkade inte riktigt. Gick upp och la mig i sanden och kollade när Oscar och Liam sprang som tokar i vattnet istället.

Efter promenaden på fältet åkte jag och Daisy hem med husse. Matte åkte och jobbade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Gillar du inte att bada?? Det är ju det bästa som finns! /Blandisen Pepsi

PS. Jag har inte fått någno egen blogg ännu, men matte har i alla fall lagt ut några bilder på mig om du vill se hur snygg jag är. DS.