onsdag 31 maj 2006

Aj!

Vi körde iväg som vanligt i morse. Jag trodde att vi skulle jobba. Det skulle vi tydligen inte! De tog med mig till sjukhuset! Jag gillar inte att vara på sjukhuset! Jag var så rädd och nervös, jag bara skakade och gnällde. Ville gå hem! Vi gick in i ett rum med doktorn och hon pratade med mig och lyssnade på mitt hjärta. Sen gick hon iväg med mig och husse och matte försvann...

Jag kommer inte ihåg mer. Allt blev svart. Sen kom husse och matte och hämtade mig igen. Så ynklig jag kände mig! Ont hade jag också! Men jag blev så glad att se husse och matte igen. Trodde nästan att de övergett mig!



Jag fick lägga mig i bagaget som vanligt, men de satte en stor tratt på huvudet på mig! Klumpigt kändes det! När vi kom hem bar husse mig ut ur bilen. Jag var trött och hade ont. Ville bara in och sova lite. Orkade varken äta eller annat. Jag har legat under bordet större delen av kvällen...

Inga kommentarer: