lördag 19 november 2005

Äntligen helg!

Idag slapp jag gå och jobba! Fast jag trodde nästan att vi skulle åka till jobbet i morse. Husse och matte packade in mig i bilen istället för att gå en morgonrunda... Det visade sig att vi skulle till fältet! Jätteroligt! Jag var verkligen sugen på att leka idag! Det var fullt med hundar och jag lekte med massor. De flesta var faktiskt lite svårflirtade... Jag hade fullt sjå med att sätta igång dem. Det brukar vara tvärtom ju!

Tre Ridgebackar träffade vi. De var inte så kuliga! Den första, en tjusig kille, ville inte leka. Fast jag försökte. Trist typ! Sen träffade vi två gamla tanter. De bara mobbade mig, det tyckte jag inte om! Jag försökte gömma mig hos husse och matte...

När vi kom hem var jag ganska kall, så då la jag mig och värmde mig i solen i mattes säng. Nu ligger jag i soffan med matte. Vi värmer varandra. Matte är ganska bra att ha ibland...

Inga kommentarer: