måndag 10 december 2007

Julpromenad med släkten

Förra helgen var vi på julpromenad med släkten. Det var ju roligt och så, men det regnade hela tiden! Hela tiden!!! Först var husse och matte snälla och lät oss ha regnjackor på, men sen tog de av dem! De gillar nog att plåga oss...

Daisy: Vi gick en lång runda där vi fick springa lösa massor. Det var superkul! Jag sprang och sprang och sprang och plötsligt var jag sist! Vet inte riktigt hur det gick till...

Dolly: Ja, det var kul att vara lös. Jag höll mig förstås mest till husse och matte. Det var en kille som var väldigt påflugen som jag försökte undvika. Det gick sådär...

Dolly: En massa hussar och mattar och så jag och syrran...

Daisy: Jag och syrran busade massor. Jag ville ju visa syskonen så tuff jag är...

Daisy: Min tjusiga kullsyrra Millie. Hon ser också ut som om hon plågas av regnet, men hennes husse och matte var i alla fall snälla och lät henne behålla regnjackan på!

Daisy: Mer bus med syrran. Det är härligt att få busa med henne på så stora öppna ytor!

Dolly: Nä, ger hon sig aldrig? Kan hon inte leka med sina syskon istället?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hundarna ser ut att ha lite roligt iaf trots regnet ;)
Synd vi inte kunde vara med iår!
Passar på att önska God Jul med!
Hälsningar brorsan Enzo m. flock

åsa sa...

Jodå, lite bus blev det nog allt, men de kände sig lite hämmade av regnet verkade det som... :-)
God jul på er också!