söndag 28 oktober 2007

Höstbus i trädgården

Matte var lite finurlig igår och gömde en leksak i trädgården. Den var faktiskt svår att hitta, tydligen hade hon hittat på ett nytt gömställe som vi inte hittade i första taget.

Dolly: Ser ni leksaken? Den hänger i äppleträdet! Ganska påhittigt av matte måste jag säga!!!


Dolly: Men innan jag hittade den kollade jag alla de andra träden...


Daisy: Jag tyckte det var ett jättesvårt gömställe som matte hittat! Jag fattade ingenting!

Dolly: Till slut hittade jag äntligen nallen!

Dolly: Jag hade lite problem att nå upp...


Daisy: Flytta på dig syrran så ska jag ta den. Jag är mycket längre än vad du är!

Daisy: Nä, det var svårt, vi får nog hjälpas åt!

Dolly: Okej, gemensamma krafter nu då. Ett, två...

Dolly: ... tre!

Dolly: Yes! Jag fick tag på den!!!

Daisy: Nej! Det var ju jag som skulle ha den ju!

Daisy: Och nu är den min, min, min!!!

Dolly: Inte så länge till om jag får bestämma...
Daisy: Morr, grrr, gruff...
Dolly: Grrr, morr, grrrrr...

Inga kommentarer: