söndag 19 augusti 2007

Söndag i solen


Vi tillbringade söndagseftermiddagen i solen. Det är så skönt att sola. Ibland kommer vi överens så att vi kan ligga bredvid varandra.

Dolly säger: Tror du det är oss husse lagar lunch till?
Daisy säger: Vet inte? Hoppas det!

Daisy säger: Jag fick en rolig boll av matte. Precis en sån jag gillar att springa runt med! Matte vet precis vad jag gillar!

Daisy säger: Syrran försökte ta min boll. Hon blev sur för att inte hon fick någon...
Dolly säger: Det blev jag inte alls! Jag blev irriterad för att du tryckte bollen i mitt ansikte när jag låg och solade. Jag ville inte leka med din dumma boll!

Daisy säger: Stryk ska du ha!
Dolly säger: Lycka till!

Dolly säger: Jag har kollat på Charmed, jag kan kicksparka dig hur långt jag vill!
Daisy säger: Äsch, det kan du inte alls. Det är jag som hoppar på dig!

Dolly säger: Sen blev vi trötta och bestämde oss för att komma överens i solen igen.
Daisy säger: Fast bollen är min!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul ni har! En sån boll vill jag också ha!!!

Anonym sa...

10:- på Coop. Ett fynd!!!