söndag 19 augusti 2007

I Pildammsparken


Daisy säger: Nu ska vi se... Jag tycker att vi går till fåglarna först...

Daisy säger: Var är alla fåglar då???

Daisy säger: Kom matte, vi går ner i dammen och kollar efter fåglarna...

Daisy säger: Ojsan, jag blev visst lite slemmig på nosen...

Dolly säger: Tänk alla promenader matte och jag gick här när vi bodde i stan...




Dolly säger: Matte! Visst är du glad att vi flyttade från stan?

Dolly säger: Har du hittat bajs?
Daisy säger: Ja, jag tror det... Om vi bara kunde hitta fåglarna...

Dolly säger: Puh! Det är varmt! Tror att jag behöver svalka tassarna lite...

Daisy säger: Här är ju alla fåglarna!!!

Dolly och Daisy säger: Och så var det ju dags för den obligatoriska poseringen igen...

Dolly säger: Vadå? Tycker du att jag ska dricka det här eller?

Daisy säger: Jo, det var ju fint det här, men jag börjar bli trött. Ska vi inte åka hem istället?

Inga kommentarer: