måndag 19 mars 2007

På hotell

Vi åkte till våra uppfödare, kul tänkte jag. Tills jag upptäckte att husse och matte tänkte lämna oss där!!! Icke sa Nicke! Det ville jag verkligen inte vara med om! Jag vände och gick. Eller försökte att gå i alla fall... De fångade mig och stängde in mig på rummet med syrran. Och syrran ja, hon märkte ingenting! Hon bara tuggade på sitt märgben...

Jag vet inte hur länge vi var där, flera månader säkert! Varje gång dörren öppnades hoppades jag att det skulle vara husse och matte, varje gång blev jag besviken. Till sist slutade jag att hoppas. Då kom de! Jag trodde inte att det var sant! Jag trodde knappt mina ögon! Jag blev så glad! De fick så många pussar, de blev helt överväldigade!

Det var väl ganska okej att vara på hotell i alla fall, skönt att syrran var med...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh.. har du varit på hotell? Usch.. det är ju inte kul att vara utan husse och matte *ryser* Men då förstår jag varför du inte har skrivit här på ett tag....

Anonym sa...

Nä! Hemskt att vara utan husse och matte och den sköna soffan! Fast det är för att matte är en latmask som jag inte skrivit på ett tag. Jag hoppas att hon blir bättre nu när våren är på väg! :-)