onsdag 24 januari 2007

Platt fall!

Det är visst inte min dag idag! När vi mötte husse efter jobbet och jag hoppade upp på honom för att hälsa, så tappade jag balansen och trillade pladask på ryggen på trottoaren! Så pinsamt det var!!! Jag hoppade kvickt upp på alla fyra igen och låtsades inte om något...

När vi kom hem gick matte en runda med oss. När vi var på väg hem drog syrran iväg lite, matte försökte hålla emot och sparkade då mig på tassen! Det gjorde ont! Jag haltade resten av vägen...

Fast när vi kom hem hade det gått över. Då slogs jag och syrran som galningar inne på vårt rum. Tills matte fick nog och tvingade husse att ge oss mat...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det inte gjorde för ont när du ramlade på ryggen!

Anonym sa...

Nädå! Jag har ganska mycket stoppning... :-)

Anonym sa...

Det kan man inte tro när man ser bilderna av dig *ler snällt utan att visa tänderna*