måndag 20 november 2006

Aj, aj, aj!

Dagen började ju så bra! Vi fick komma upp och gosa med husse och matte i sängen en lång stund innan det var dags att stiga upp. Husse tog med oss ut på en liten runda och när vi kom tillbaks hade matte fixat en stor påse med godsaker till oss! Det var paketer med öron och strupar och godisar. Hur mumsigt som helst! Vi hade jättekul, syrran och jag. Märkte inte att husse och matte försvann ens.

Sen vet jag inte vad som hände. Vi åt och busade och hade det hur trevligt som helst och vips hade jag ont i benet! Det måste vara syrran som knuffade mig eller nåt... Ont gjorde det i alla fall!

Husse och matte kom hem till slut och tog hand om mig. De har varit jättesnälla! Husse lyfte mig ut i trädgården och matte gosade med mig i soffan. Fast jag tror att jag fick extra lite mat faktiskt...

Nu är jag trött, trött, trött och hoppas att det snart går över i benet...

Inga kommentarer: