söndag 15 oktober 2006

Har inte hunnit!

Jag har faktiskt inte hunnit blogga! Jag har fullt upp mest hela tiden. Matte behöver ju min hjälp på jobbet varje dag. Det är ett hårt jobb måste jag säga! Hälsa på alla hela tiden... Ingen lätt uppgift, men jag kämpar på!

Jag har tillbringat en del tid på djursjukhuset också. De har tagit blodprover på mig. I morgon ska vi dit igen och då ska de kolla mina njurar med ultraljud! Jättekonstigt tycker jag! Jag som känner mig pigg och frisk som en nötkärna!

Jag har såklart varit på kurs. Igår fick vi leta efter korv. Det tyckte jag om! Korv är gott! Korv motiverar! En konstig tunnel skulle vi också gå igenom. Ingen poäng med det tyckte jag. Det gick precis lika bra att gå runt. Min präktiga syrra kom rusande för att visa hur det skulle gå till. Ja, ja, vi vet att du går på agility!

Igår åkte vi också och träffade mina syskon! Det var jättekul! Vi gick en promenad runt en sjö. Det fanns hästbajs och sand och vatten. Jättekul! Som vi busade och höll på. Fast jag busade nog mest med syrran. Det är inte så ofta vi har så stor plats att busa runt på... Roligt var det i alla fall.

Ja, sen har väl inget särskilt hänt. Jo, matte fyllde år förstås. Vi firade med en promenad i Alnarpsparken. Matte trillade. Stackars matte! Jag rusade fram för att se så att hon klarade sig. Syrran bara gick! Taskigt tycker jag!

Mormor har varit här ett par gånger. Hon gräver och håller på. Jag får inte hjälpa till! Så taskigt! En av mina speciella färdigheter är faktiskt jordfräsning!

Inga kommentarer: