söndag 15 oktober 2006

Det är inte mitt fel!

Det är min matte som slarvat och inte låtit mig använda datorn! Jag har minsann velat blogga, men matte har inte orkat hjälpa mig. Jag som haft så mycket att berätta!!! (Fast egentligen har det nog inte hänt så mycket...)

Jag har varit på agilityn med husse. Husse har också tagit med mig till Spillepengen ett antal gånger. Jag har varit ordningsvakt på Daisys valpkurs två gånger. Och jag fick vara med och träffa hennes kullsyskon igår. Det var kul! Fast mest höll jag reda på syrran. Vet ju inte vad hon kan ta sig till... Husse har äntligen klippt gräset. Jag gillar inte när det är högt och vått. Jag blir ju våt om tassarna! Idag gömde matte mitt märgben i det höga gräset. Syrrans låg i det korta. Är det schysst? Mormor har varit här ett par gånger. Idag sa hon att jag gjorde henne blind. Bara för att jag råkade pussa henne i ögat!

Tja, vad har jag mer hittat på? Käkat märgben, busat med syrran, varit i Alnarpsparken med resten av familjen. Matte fyllde år och det firade hon med att snubbla och landa på sin kamera. Pinsamt tyckte jag och fortsatte att gå. Syrran sprang förstås fram och fjäskade för matte...

Igår tror jag att syrran och jag var ensamma hemma med husse. Det är lite dimmigt, jag sov mest hela kvällen. De där småvalparna körde alldeles slut på mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att läsa något om ditt liv igen!