söndag 17 september 2006

Som det ska!

Imorse var allt som det ska. Matte gick med mig på agilityn. Hon är mycket bättre än husse. Matte peppar mig mycket mer... Med husse vet jag att jag kommer undan. Syrran satt i bilen hela tiden. Bra! Då slapp jag hålla reda på henne också. Husse gick med oss, så honom hade jag också koll på.

Jag skojade till det lite när vi skulle hoppa hinder. Husse och matte stod i varsin ända av hinderna och jag sprang och hoppade från den ena till den andra. Sista gången hade de höjt hinderna! Utan att jag märkte något! Eftersom jag inte var beredd, rev jag det första. Jag kröp under det andra, jag skulle ju inte hinna hoppa så högt ju! Men sen minsann, då hoppade jag tjusigt över alla hinderna! Även om det var högt! Roligt!

Efter agilityn gick vi ner på stranden med syrran. Där fick vi tokbusa i ca två sekunder.

Nu är jag trött!!!

Inga kommentarer: