söndag 24 september 2006

På kurs och på landet

Vi var på min valpkurs i igår. Naturligtvis var jag jätteduktig. Som vanligt... Fast "fröken" tyckte att jag skällde lite mycket. Det var inte mycket. Då skulle hon hört mig hemma! Nu skällde jag bara lite för att inte matte gav mig godis...


Efter kursen åkte vi till mormor på landet. Det var kul! Mormor försökte gå med mig i koppel. Hon var inte så bra på det. Jag fyndade en död fågel också. Den fick jag naturligtvis inte behålla...


Husse och matte lämnade mig och Dolly i stugan medan de begav sig ut i skogen. Skönt! Jag var så trött! Behövde verkligen sova en stund! Fast lite bus hann vi med ändå, syrran och jag...

På kvällen när vi kom hem igen var vi så trötta så trötta! Det var tydligen matte med, för hon gick och la sig jättetidigt. Jag och syrran följde med...

Inga kommentarer: