torsdag 7 september 2006

Matte bestämmer (tydligen...)

Igår var jag hemma och vaktade huset. Ett jobb som passar mig utmärkt! Tyvärr fanns det inga kvarglömda godispåsar, så jag fick ligga och drömma om godis istället. Tyvärr inte lika kul!

När övriga familjen kom hem var det något fel på matte! Hon domderade och hade sig! Skickade ut mig och husse på en långpromenad (Vilket i och för sig var mycket trevligt. Vi promenerade till Spillepengen...). Under tiden lagade matte middag! Min matte lagade middag! Det händer ungefär aldrig! Och sen började hon att köra med oss! Hon bara bestämde och hade sig! Över oss alla. Mig, Daisy och husse! Jag förstår inte att husse fann sig i det bara... Jag och syrran har ju inget val direkt, men husse...

Fast det var ganska bra saker hon bestämde. Husse ska ge mig mer godis, mycket bra tycker jag. Jag ska tydligen bli lydigare, inte lika bra...

Inga kommentarer: