onsdag 23 augusti 2006

Illa, jag mår illa!

Usch! Idag har jag mått illa hela dan! Jättejobbigt var det! Jag låg på mattes jobb och bara mådde illa och frös. Matte tog hand om mig. La en filt om mig och såg till så att jag hade det bra. Jag slapp gå ut på lunchen också. Hon är snäll min matte!

Jag måste fått något i mig när husse tog med oss till stranden på morgonrundan. Vet faktiskt inte vad det kan ha varit. Eller var det något jag åt igår?

När det var dags att gå hem kände jag mig äntligen bättre. Tills jag såg att det ösregnade! Jag ville helst inte gå ut, men matte tvingade mig! Tycker ju faktiskt att husse kunde kört bilen ända fram till dörren. Jag var ju faktiskt sjuk! Fast när jag såg husse på parkeringen blev jag så glad att jag nästan glömde att jag inte mådde bra. Och när vi kom hem kände jag mig faktiskt nästan helt frisk. Nästan...

Inga kommentarer: