söndag 27 augusti 2006

Dumma syrran!

I morse fick jag följa med när syrran skulle på kurs. Där var många hundar och människor. Jag ville såklart hälsa på alla. Nästan alla människor hälsade på mig i alla fall...

Syrran skulle hoppa och ha sig. Det var kul att titta på. Men vi stannade bara en stund, husse och jag. Vi gick ner till stranden! Det var roligt! Jag sprang och busade i sanden tills jag blev helt slut. Då gick husse och la mig i bilen. Plötsligt kom syrran flygande! Då hade hon rymt från kursen! Hoppat över ett jättehögt staket och sprungit över gatan bara för att komma till mig och husse. Husse blev arg! Matte kom springades efter. Hon var också arg! Husse följde med matte och Dolly tillbaks. Jag sov i bilen...

Resten av dagen har vi mest tillbringat i soffan...

Inga kommentarer: