söndag 23 juli 2006

Fullt ös...

Jag har minsann haft fullt upp hela helgen! Igår åkte vi på utflykt hela familjen. Vi var på Bo01 och gick en promenad. Det var så spännande! Jättemycket att titta på och lukta på. Jättemånga människor att hälsa på. Alla ville hälsa på mig! Nästan alla i alla fall... Jag blev faktiskt besviken när vi träffade någon som inte var intresserad av mig...

I morse började jag dagen med att trilla ner från husses och mattes säng. Ena sekunden låg jag och sov, nästa sekund låg jag i en hög på golvet. Jag fattar inte vad som hände!

Efter frukost och vila lämnade husse och matte mig och syrran ensamma hemma. Instängda i vårt rum. Det var helt okej! De var ju inte borta så länge och vi fick varsitt ben att mumsa på.

På eftermiddagen hjälpte vi husse att gräva i gräsmattan. Det var kul! Syrran fick för sig att hon skulle ligga i hålet, men det ville ju jag med! Så vi bråkade om det lite. Matte tyckte att vi var jobbiga och hällde vatten på oss... Sen fick vi inte gå in för vi var smutsiga! Matte tvättade av oss med en våt handduk. Vet inte riktigt vad jag tyckte om det...

Nu är jag trött och ska gå och sova...

Inga kommentarer: