onsdag 26 juli 2006

Chips är gott!

I morse åkte vi och lämnade matte och syrran på mattes jobb. Jag trodde naturligtvis att jag också skulle följa med, men det skulle jag inte... Konstigt! Vad ska de göra där helt själv hela dan? Ska jag vara hemma med husse? Han vill nog inte ha syrrans hjälp när han gräver. Det räcker nog med min. Jag är ju faktiskt himla bra på att gräva...

I måndags fyllde jag tre månader. Då åkte husse med mig och syrran till vår uppfödare för att hälsa på min pappa. Fast jag visste inte att han var min pappa. Han visste nog inte heller att han var min pappa...

Igår var jag på g! Jag busade och busade med syrran. Vi gjorde allt för att trötta ut husse. Tyvärr blev vi också ganska trötta...

Matte kom hem sent med en massa kassar. En av dem luktade så gott!!! Jag undrar så vad det var i den! Fast sen distraherade hon mig med chips. Jag gillar chips!

Inga kommentarer: