torsdag 18 maj 2006

Jag är sur!

Jag blev så sur på min matte! Hon får så himla dåliga idéer nuförtiden tycker jag! På lunchen tänkte grabbarna och jag sticka till Spillepengen. Naturligtvis ville våra mattar följa med. Det är ju okej, eftersom det är de som kör och så... Men min matte ville att jag skulle sitta där bak med grabbarna! Det ville inte jag! De bara bråkar och håller på. Särskilt Liam. Jag gjorde allt för att visa att jag inte ville åka där bak, men det bara struntade matte i. Hon tvingade in mig i bilen. Lyfte och knuffade och puttade mig! Elakt! Inte ens godis hade hon att locka med! Skandal!



Fast det var kul på Spillepengen. Men det regnade. Vi sprang och sprang. Till och med Oscar sprang. Han brukar inte springa så mycket när hans ohängda lillebror är med. Liam bråkade lite med Oscar så jag fick gå emellan och lära Liam lite hyfs!

När vi skulle åka tillbaks till jobbet hade matte i alla fall vett att locka in mig i bilen med godis.

Eftermiddagen har varit lugn. Ingen att skälla på här idag. Det var längesen nu!

Inga kommentarer: