tisdag 6 december 2005

Nu vet jag vad det betyder...

... bo på hotell. Det var inte så dumt faktiskt!

Matte och jag gick från jobbet lite tidigare i fredags. Jag var rädd att hon skulle dumpa mig på husses jobb, så jag var lite motsträvig. Men hon sa att vi skulle möta husse, så jag gick med i alla fall.

De stuvade in mig i bilen och körde till min uppfödare! Sven tog mitt koppel och vips var husse och matte borta! Men jag saknade inte dem så mycket. Jag fick bo på kontoret och jag fick jättegod mat! Och sen kom en snygg kille och höll mig sällskap. Vi hade himla kul ihop!

Helt plötsligt var husse och matte tillbaks och jag blev så glad! Men jag blev sur när den där andre killen försökte ta min husse och matte. Jag skällde och morrade på honom. Tror han blev jätterädd!

Husse och matte tog med mig hem och jag var så glad hela kvällen. Glad, men trött!
Och jag fick lika god mat hemma som jag fick när jag bodde på hotell!

Jag bor gärna på hotell igen...

Inga kommentarer: