fredag 25 november 2005

Jag höll på att ge upp!

Ja, det gjorde jag verkligen! När vi skulle gå från husses jobb idag bara orkade jag inte! Jag försökte stanna kvar. Tänkte att jag ska ju ändå hit i morgon igen... Husse gav sig inte, så jag följde med till slut. Vid bilen träffade vi matte, men jag hälsade inte så mycket på henne. Det är ju hennes fel att jag är med husse. Jag vill ju hellre vara med matte!

Det visade sig att det var tur att jag inte stannade på husses jobb! Vi åkte hem, men husse och matte lät mig stanna kvar i bilen medan de gick in. När de kom tillbaks åkte vi i en evighet. Jag var så trött och orkade inte bry mig. Men vi åkte till mormor på landet! Så glad jag blev när jag upptäckte det! Jag ville genast gå och hälsa på mormor. Hon smakade så gott om händerna! Jag blev så glad!
Husse och matte lämnade mig att sova i stugan och gick iväg. När de kom tillbaka var det fullt med snö! Jättekul! Vi busade i snön ett tag och jag var så himla glad!

Inga kommentarer: