måndag 3 oktober 2005

Förvirrad matte???

Husse och matte har nog blivit förvirrade! Husse parkerade på helt fel ställe i morse. Jag tog tag i saken och ledde matte till jobbet. Så att hon inte skulle gå fel alltså... Vart husse tog vägen har jag ingen aning om?!

När vi kom fram till jobbet, gick matte bara förbi. Vadå? Ska vi inte jobba idag??? Nä, vi skulle gå i parken. Det hade ju jag inget emot. Det luktade gott i parken. Matte plockade saker.

Sen gick vi till bilen igen, fast bara nästan och sen fortsatte vi till jobbet. Istället för att gå in, stod vi utanför. Varför vet jag inte...

En man kom och släppte in oss. Han hade en jätterolig väska på hjul som jag lekte med! Jag hoppade och skuttade och skällde! Mannen trodde att det var för att den luktade katt, men det var ju för att den var så kul!

Inga kommentarer: