söndag 30 oktober 2005

Fest igen!

Igår hade husse och matte fest igen! Hur orkar de? Jag hade fullt upp med att hålla samma tempo som de hela dan...

När klockan började närma sig sex började jag bli lite frustrerad. Kommer de aldrig?! Matte öppnade dörren ett par gånger, men det var ingen där! Sen, äntligen, knackade det på dörren! Då sprang jag bort och skällde och skällde! Men när jag kollade ut genom fönstret och såg dem, satte jag mig innanför dörren och viftade på svansen istället.

Det var så kul att ha fest tycker jag! Jag fick ett stort märgben som jag myste med. Sen fick jag ligga i soffan med de andra.

På morgonrundan tog husse med mig till kaninfältet, men där var inga kaniner! Jag letade och letade, men det var helt tomt! Så besviken jag blev!

Idag har jag bara slappat med husse och matte i soffan. Skönt!

Inga kommentarer: