lördag 15 oktober 2005

7 MVG!!!

Jag är sååå himla duktig! Jag hade nämligen prov idag! Det var dags att visa vad vi lärt oss på kursen vi gått hela hösten. Jag var så himla bra! Jag fick 7 MVG av 10 möjliga! Har fortfarande inte fattat hur duktig jag egentligen var... Husse var också bra, men inte lika bra som jag! Matte var inte så duktig. Hon bara stod och tittade på. Och gick omkring med ett paraply. Och stod i en klunga som vi skulle gå igenom. Vet inte vad hon hade där att göra egentligen...

Vi har precis kommit hem och jag är jättetrött! Matte lämnade några pommes till mig på bordet. Snällt! Det fanns till och med lite sås till... Mmmm, så gott!

Det verkar som om vi ska åka igen. Jag som är så trött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var inte dåligt tjejen! Duktig tös. Du får lära Tim lite vett!