onsdag 7 september 2005

Hundplågeri av högsta grad!

Vi fick skjuts hem av Oscars matte och den där lilla otäcka hunden idag. Varför vi inte kunde ta oss hem själv förstår jag inte... Tydligen är det inte jag som bestämmer här, för hade jag gjort det hade vi tagit bussen!

I alla fall... När vi kom hem gick vi en liten runda och jag råkade trampa i bajs! Äckligt! Och det var mitt eget bajs! Ööööh! Jag försökte springa min väg, men matte tog tag i kopplet. Trampa i bajs är nog något av det äckligaste som finns! Men det blev värre! När vi kom hem, tog matte fram trädgårdsslangen och spolade min tass med vatten! Först band hon fast mig i trappan så att jag inte kunde komma undan! Är inte det hundplågeri så säg?! Jag var så sur och irriterad på henne, det är jag förresten fortfarande. Ligger och surar i min korg, för jag fick inte vara i husses och mattes sängar...

Dum och otäck matte har jag!

Inga kommentarer: