söndag 24 juli 2005

Söööööndag...

Blääää... Mår inte så bra idag. Det blev nog lite för mycket igår på drinkkvällen... Vaknade tidigt i morse och kräktes. Väckte husse! Han gick ut med mig... Tur, för jag hade inte kunnat hålla mig länge till... Försökte gå och lägga mig hos matte när vi kom in igen, men det fick jag inte! Taskigt tyckte jag! Men jag somnade om igen till slut i min korg.

Vaknade igen vid halv elva när matte kom in till mig. Då fick jag lägga mig i sängen hos husse... Matte kom och la sig igen efter en liten stund. Det var varmt och skönt under täcket. Jag sov så gott!

Väcktes av matte låååångt senare. Hon tyckte tydligen att det var dags att gå ut en sväng. Vi gick en ganska lång runda och det var nog bra för mig att komma ut i friska luften! Mådde mycket bättre sen...

Ska nog inte vara med på drinkkvällarna i fortsättningen...

Inga kommentarer: