onsdag 20 juli 2005

Lunchpromenad

Det blev en sen lunchpromenad idag med. Hon bara pratade i telefon den där matte... Men det var skönt ute. Inte så varmt, men inte så kallt heller.

En man sa till matte att hon hade en fin hund, det är jag! En AFRIKANSK Lejonhund sa han. Han hade klart för sig, visste att jag inte var någon australisk med "sån där" på ryggen... Matte blev glad. Det såg jag... Jag bryr mig inte så mycket. Jag är ju van och jag vet att jag är snygg!

Jag bajsade två gånger när vi var ute. Det är så kul att skrämma matte. Hon blir alltid så nervös att bajspåsarna ska ta slut. Nu är de slut...

Egentligen ville jag gå en längre runda idag, men matte verkade inte intresserad. Tur var väl det, för det började att regna! Jag fick säkert 2-3 droppar på mig! Usch och fy!

Inga kommentarer: