tisdag 19 juli 2005

Lite småsur...

Fick inte smaka mattes frukost idag! Jag brukar alltid få en smakbit! Och idag hade hon ciabatta med fläskfilé. Jag ääääälskar fläskfilé!!!

Tycker det är väldigt otacksamt! Jag som hjälpte husse och matte så mycket igår.
Först tänkte jag hjälpa dem att ta fram fläskfilén ur kylen, men matte såg mig och satt stopp för den idén.
Sen hjälpte jag Husse att grilla lite, han verkade måttligt förtjust...
Sen var det dags att plantera rhododendron, jag tyckte att jag gjorde ett bra jobb när jag kollade så att jorden verkligen hamnade i krukan...
Och till sist försökte jag hjälpa husse när han klippte gräset med den nya gräsklipparmojängen. Både husse och matte började skrika åt mig! Vet inte vad de menade...?

Inte konstig att jag är trött idag när jag tänker på det

Inga kommentarer: