onsdag 27 juli 2005

Idag igen... suck!

I morse for jag upp som ett skott ur sängen, studsade som en liten boll ner för trappan. Jag var jätteglad helt enkelt! Jobba hos matte igen. Jag spexade hela vägen fram till mattes jobb. Hittade en pinne som jag kastade upp och ner.

När vi kom till jobbet fick jag inte följa med in! Husse drog iväg med mig igen. Först trodde jag att jag visste var vi skulle gå men efter ett tag kände jag inte alls igen mig. Det var ganska spännande, jag luktade på vartenda grässtrå. Lite bara för att hämnas på husse som inte låter mig jobba hos matte.

Till sist kom vi fram till husses jobb, gäsp, tråkigt.

När husse inte kollade gick jag ut i fikarummet och kollade om någon hade glömt något ätbart någonstans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puss från matte!

Anonym sa...

Puss Puss