fredag 29 juli 2005

Fyller år!

Idag är jag pigg och glad, trots kalaset igår. Jag fyller nämligen år idag med! Jo, så är det faktiskt! Jag var sist ut ur mamma och klockan råkade bli lite över tolv på natten, så jag fyller år idag också... Hörde matte säga till husse att det ska bli extra god mat idag och ett märgben! Jag äääälskar märgben!

I morse var jag lite rädd att husse och matte skulle glömma mig hemma! De gick ner för trappan utan att säga till mig, så jag rusade efter dem, man vet aldrig... De är lite glömska, husse och matte... Men de var tydligen på jakt efter kläder till matte, hon vet aldrig vad hon ska ta på sig... Hon borde göra som jag och gå naken! Nästan naken i alla fall. Jag har ju ett tjusigt halsband på mig, men det är ju samma varje dag...

Hörde matte säga något om att jag skulle få sova i sängen ikväll. Det tror jag när jag får se det...

Inga kommentarer: