fredag 22 juli 2005

Förvirrande

Idag försökte matte att förvirra mig igen! Vi gick från jobbet utan att husse mötte oss. Jag trodde att vi kanske letade efter honom, så jag kollade runt på alla som gick förbi. Jag tom kollade in i alla bilar. I fall om att...

Det visade sig att vi skulle ta bussen! Vi stod i en evighet och väntade. Vet inte om matte vet riktigt vilken buss man ska ta hem... En liten fet tax som var väldig lik mig, förutom att jag absolut inte är fet, kollade på mig. Jag låtsades att jag inte såg henne... Bussturen var trevlig. En tjej som luktade hund satt vid oss och jag luktade på henne med jämna mellanrum.

Vägen från bussen till vårt hus var som vanligt. Jag såg små kaninungar som matte inte lät mig jaga. Egentligen var jag lite för trött för att jaga, men det kan jag ju inte låta kaninerna veta...

Inga kommentarer: