torsdag 28 juli 2005

En bra födelsedag!

Jag har haft en jättebra födelsedag! Kanske min allra bästa...

Efter jobbet tog matte med mig till djuraffären och jag fick välja vad jag ville! Jag valde förstås ett stort rökt oxben och lite annat smått och gått, tex ankhals. Mumsigt var det! När ingen såg tog jag en bit vom också, fniss!

När vi kom hem gömde matte benet så jag fick leta. Hon var klurig idag matte! Annars brukar hon gömma godsakerna i ett av träden på baksidan, men den här gången hade hon gömt det i ett träd på framsidan. Jag hittade det tillslut iallafall. Mmmm så gott det var!

Precis när jag inte trodde att det kunde bli bättre, så kom Oscar och Liam och deras husse och matte! De hade presenter med sig! Jag blev så himla glad! Vi busade och lekte i trädgården och åt massor med godis! Det var jättekul!

När de hade gått blev jag supertrött! Nu ligger jag och tar igen mig i sängen... Trött men lycklig över en fantastisk födelsedag!

Inga kommentarer: